31 juli 2008

Pride: löpa linan ut

Så har man verkligen varit på och i Slussens alla regioner. Djupresearch. Inte bara se, utan göra också. Flyt, Helenas satellit, strömminslåda, svartklubb i gången, djurgårdsfärja, Tabac, Debaser, Kolingsborg, McDonalds..

Igår var jag i Pride park och gjorde precis som jag inte tänkt. Det blev en helkväll och helnatt ute, inte bara att strosa omkring lite, säga hej hej, och gå hem.

Träffade Gaborella och H som jag var båtgranne med en massa år, och jag visste inte att de kände varandra. Sånt är kul. Hamnade sen ofelbart med ett sjungande partargäng till ABBA-liret. Övertalades sen med till Kolingsborg på tjejfest med mouseclub och miss gay sweden, som Mr Gay Sweden 2007 skriver om här.

Resten censur. Trodde jag skulle ta en hamburgare på hemvägen. Men det blev lite mer än så, och hamburgaren ligger kvar i kylskåpet.

Andra bloggar om: , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar