26 november 2007

Mossigt november 2.0

November 2007. Låter inte det väldigt mossigt och rent förlegat? Som att det redan varit för länge sen. Stormönstrat och grått var det, och majoriteten av männsikorna var inte ens i 2.0-version ännu. Kampen fortsatte om att få folk att försöka bli sociala och glada igen, men vägen dit var kanske inte just att köpa en gps.

Reklamen på tv går alla på nerverna och igår när filmen En andra chans kom till upplösningen bröts den av reklam mitt i den avgörande slutscenen. Sen började nästa film.
Jag tror inte någon av oss vill he en enda torr lussebulle eller kabelkanal till, om de så slänger det på oss gratis.

Men en god räkmacka skulle sitta fint. Åt så mycket räkor på Finlandsbåten att jag fått räkabstinens.

2 kommentarer:

  1. Jo, jag tyckte att jag såg dig på Greklandskryssningen. Visst var du där, eller såg jag fel?
    Janne
    http://skiathosbloggen.webblogg.se

    SvaraRadera
  2. Hej Janne! Du såg nog fel. Minns ingen Greklandskryssning. Jag var på rockkryssning. Jag har kanske en dubbelgångare?

    SvaraRadera