28 juli 2007

Se fram emot nåt

Nu ska jag försöka bli glad och glömma att jobbet visst börjar på måndag. Jag funderar på tjänstledighet och flykt. Tänk om man vore lite entreprenör och kunde dra igång nåt eget. Men sån är inte jag. Jag ger bort mina affärsidéer. Jag tror inte på mig själv ett enda dyft.

Så vad händer.nästa vecka:
- Pride förstås. De har börjat bygga i parken här utanför. Sen blir det underhållning i dagarna 4.
- Cornelisdagen 5 augusti. Brukar missa, men i år får det bli av. Stefan Sundström var det länge sen jag hörde.
- Berlin helgen efter. Enormt sugen på att åka dit och slurpa musik. Skulle egentligen vilja åka redan nästa helg. Vädret ska bli toppenbra där. (Tips!)
- London i slutet av augusti. En hel vecka i värmen..
- Musikkryssning.

Längre än augusti finns inte i mitt tidsperspektiv. Vill då börja om med juni igen.

4 kommentarer:

  1. Det låter inte så jättesynd om dig :-)

    SvaraRadera
  2. Du får planera in en Berlinresa till och se fram emot, början av oktober kan också vara fint (tips *s*).

    SvaraRadera
  3. Även fast jag har en resa i september och en i oktober känns det fel. Jag orkar inte med jobbet. Resorna känns som felplacerade droppar i fel hav.

    SvaraRadera
  4. Björn: Nej det är inte synd om mig till och med augusti. Det är sen det börjar, jobbskiten.
    Har tackat ja till tre kurser på universitetet. På nåt sätt förtränger jag att jag jobbar heltid och inte har några semesterdagar kvar.

    SvaraRadera