13 maj 2007

Förslag på städer

Nu har jag tre favoritstäder i Europa: London, Amsterdam och Berlin. Så otroligt originell man är..
Och så Barcelona förstås. Hur kunde jag nästan glömma Barcan?

Planerna ser nu ut som att jag ska till Köpenhamn i juli (på vägen till Greece of course), till London i augusti, till Rom i september och en vecka Amsterdam i oktober, Amsterdam Dance Event.

Jag har en hel lista på städer jag måste till:
Högt på listan står New York och San Fransisco.
Caracas, Mexico city, Kingston Jamaica.
Rio de Janeiro.
Madrid, helt vansinnigt att man inte varit där än.

Och nu måste jag sätta Paris på listan också. Eller hur dotter?

2 kommentarer:

  1. Paris är ju sannerligen inget Berlin, snarare väldigt motsatt enligt min erfarenhet. Och ändå åker jag dit igen och igen, men Paris har något annat, en air kanske, eller så är det bara myten i sig som drar.
    New York däremot...ahh....lite långt för några dagar bara, lite stort också för den delen annars kommer den högt upp på listan.

    SvaraRadera
  2. Var på en släktträff igår och kom på att New York får vänta. Såna slagskuggor där.. inte vad jag behöver just nu.
    Näst på tur är Berlin i repris, tror jag. Kom liksom aldrig över på Västra sidan.

    SvaraRadera