14 april 2007

Street - snart

Tog bilder frånt Tanto och Street med kameramobilen men hittar nu bara inte sladden.

Inneboendens kille fyller år idag (26) och gänget partar i köket. Okej okej säger jag. Det är inte jag, det är grannen eller grannarna som är problemet. På en lördagkväll måste man ändå kunna ha lite fest, tycker jag.

Missade egentligen Street. Uteserveringen på restaurangen hade inga lediga bord. Man kan hellre, för allas skull, ta med sig alla sina vanliga picnicattiraljer och expandera sitt in på sjörnära sluttning inom området, vilket många gjorde. Det är rätt taktik.

Temat för festen ikväll (som jag alltså inte är på) är ord och text på nåt sätt, men kulturellt oinitierad som jag är vet jag inte vad det betyder. Sitta och lyssna till läsning? Vad fasen handlar det om? Varenda en skriver ju idag.. Jag är konstnärsallergiskt tror jag.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar