4 april 2007

Late majority har lärt sig ordet blogg nu

Det är lite skoj nu att late adopters (eller late majority) nu försöker vara trendiga med att börja prata om att de hört att man ju ska ha en blogg nuförtiden, och att de läst nån kändisblogg nånstans.
"Jag kan visa hur det funkar"...

Man kan kanske inte säga rakt av att man har varit uppkopplad sen -88 och läst mängder av bloggar och i stort sätt bott på nätet sen -95. Istället säger jag:
Jo, jag har kollat upp det där med bloggar jag med.

Lite privatliv måste man ju få ha.

Andra bloggar om: ,

2 kommentarer:

  1. "Jo jag har kollat upp det där med bloggar jag med" HAHAHAHAHA

    SvaraRadera
  2. Jo just det, jag har läst några stycken, faktiskt. Ganska kassa var dom. Bara dagbok, typ. Skulle man ju kunna skriva själv ju..

    SvaraRadera