25 maj 2006

18 sidor, 18 år, och 75 cl vodka var

Manualen är på 216 sidor. Har läst 18.

Haft tonårstjejer här som är sååååå galet frustrerade. Inga pengar. Blir galna. Och hälften är 17, hälften 18. Så jävla orättvist.

Usch vad orolig jag är. Blir lätt så när jag är hemma och dottern ute.
Måste allt vara så hysteriskt i Sverige? tänker jag. Alltid antingen eller. Präktigt och grävande i kolonilotten och göra rätt för sin kanelbulle, eller ren skär fylla, som ett killgäng jag såg idag utanför Systembolaget vid centralen, som ovanpå sin grundfylla köpt sig varsin sjuttis billigaste äckelvodkan att ta med sig, i näven.

J har sms:at som vanligt. Nej, jag vill ärligt talat inte gå ut ikväll.

Träffade förresten min dejt vid bankomaten igår. Han såg mig inte först. Jag hejade och han såg ut att inte känna igen mig. Svarade pliktskyldigt hej, och minskade inte ens farten.
Det är sådär det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar