24 februari 2006

Typ av städning

Som många andra har jag en lista på andra bloggar till höger. Den är manuell. Jag har min "favoritlista" via nyligen.se där jag lägger till bloggar som jag vill föja, men som inte nödvändigtvis är intressanta, trevliga eller som jag sympatiserar med. Därför har jag manuell lista på bloggen istället. Men är dålig på att uppdatera den.

Börjar nu städa lite här och där.

Lite ont gör det. Jag är ju en snäll människa... men nu tar jag nog bort länkar till bloggar som är opersonliga, och mest bara snygga. En vacker yta räcker att titta på nån gång då och då, inte att läsa varje dag. Det är roligare med uppstickare och bråkstakar, även om de tycker helt annorlunda än jag själv.

2 kommentarer:

  1. phu. Skönt att man är kvar :D

    SvaraRadera
  2. Ja, det var tur, för du kollade innan jag städade upp.
    Förresten blev det fler länkar efter städningen än före. Tog mest bara bort de som var fellänkade eller hade upphört.

    Äsch, fortfarande fel överallt... måste ändra igen.

    SvaraRadera