30 december 2005

X-et fantiserar och ringer

Nu ringde det så kallade x-et igen.

Sa att han ringde för att önska gott nytt och år och att han ville att jag skulle veta att han saknar mig, älskar göra saker med mig, och hoppas, om jag nån gång kommer till London igen, att lova ringa honom...

Jag tror han fantasierar om att träffa nån (mig till exempel) som han kan göra de sakerna med, som hans girlfriend inte ens vet om att han gillar, eftersom han antagligen inte vågar vara så ärlig. Han är ju inte ärlig, helt enkelt.

Brukar va så.

Träffade en äkta man (på Spy bar med sina killpolarna) som klagade över Pride-veckan häromåret.
- Dom har det så bra, bögarna, sa han. Har sex hej vilt, och ändå klagar dom och går i tåg, sa han. Varför får dom ha vecka och grejer och inte vi vanliga?

- Ja men starta de vanligas frigörelsevecka då, sa jag.
Jag tyckte han var hur korkad som helst. Och han fortsatte:

- Min fru vill ingenting som jag vill. Hur kul är det? VA?
- Har du frågat henne då?
- NÄ.
- Gör det då.
- Jag vet att hon inte vill.
- Men hur kan du veta.
- Hon är inte sån.

Idiot.

Idioter är dom. Och fruarna har ingen aning om att de raggar vilt och snackar skit om sina fruars tråkighet till helt okända människor på stan.

2 kommentarer:

  1. Klockorna riktigt dånar av igenkänning... HUR många sådana män har jag inte träffat på genom åren! Och det har hänt att jag även träffat frun - sen. När jag vet att hon inte är "sån" och jag inser att dom inte pratar med varann öht. Eftersom hon är "sån" i allra högsta grad. Men uppenbarligen inte med sin man...

    De kan snacka så mycket skit om varann att man inte fattar varför de bor ihop. En del har gjort det till en konstform, andra är nog bara bittra och besvikna.

    Fast i vissa fall undrar jag om inte frun vet men skiter i det...

    SvaraRadera
  2. Hon vet att han är en skitstövel, antagligen. När han är ute får hon äntligen vara ifred.

    Är trött på ospänningen i förhållande, men säger att hon är "kär" i villan och inte vill flytta, typ.

    Såna saker. Barnen är också en vanlig ursäkt för att förtsätta ihop.

    SvaraRadera