24 augusti 2005

London calling again...

Och hur artar sig London så, kanske nån undrar. I alla fall undrar jag och går in på min vädersajt. Blir det regn över Notting Hill Carneval eller inte? Här är 10-dygnsprognosen. Ser ut som det har varit hitills på karnevalsdagarna. Växlande molnighet under söndag-måndag och över 20 grader. Perfekt.

Karnevalsfestandet pågår under söndag 28:e och måndag den 29:e augusti. Har varit där tre år i rad. I år kan bli det fjärde. Har abstinens. Gillar när marken rör sig av basgångar. Sound-systems i varje gathörn. Varje gata har sitt sound systems och vissa gator flera. Folk från hela världen, party-party. Det var där jag krockade med det så kallade x-et i ett gathörn för 3 år sen.

Nyss ringde han.

2 kommentarer:

  1. Saknar London, får jag följa med?

    SvaraRadera
  2. Jag saknar också London. Har inte varit där på ett år.
    Häng på! Fast jag vet inte om jag ens kommer iväg. Verkar inte så.

    SvaraRadera