27 augusti 2005

Hielp...

Visste att det var nåt jag (nästan) glömt. Väldigt snart är det min tur i Bloggstafetten. Gick precis in och kollade och tänka sig, axbom har precis levererat, och jag står på tur att få ett ämne. Skulle gärna ha velat haft just det ämnet, eftersom jag just nu funderar mycket på hemlighållandets problematik.

Vi får se.

Så nu har jag nåt att göra i helgen istället för att drunkna i musik och lalla omkring med Red Stripes och tro att jag är en carribbean wooman.

Image hosted by Photobucket.com

5 kommentarer:

  1. Nu skickade jag in ämnet :) Ha så kul på festivalen.

    SvaraRadera
  2. Oj, förstod precis att du inte åker. Nåväl :/ Desto mer tid för blogstafetten som sagt.

    SvaraRadera
  3. Oj, förstod precis att du inte åker. Nåväl :/ Desto mer tid för blogstafetten som sagt.

    SvaraRadera
  4. Nej, än har ämnet inte kommit upp. Kan fortsätta slappa på balkongen en stund till..

    SvaraRadera