27 augusti 2005

Last call from London

Flyget går 15.30 imorgon och jag åker inte med. Känns trist, men det går bara inte. Möjligen kan jag få en psykknäpp imorgon - men då riskerar jag att få sparken.

Det så kallade x-et ringde nyss, och han verkar både besviken (och lite lättad) över att jag inte kommer. Förstår precis. Jag känner detsamma.
Nu kan han jobba och inte känna sig tvingad att partaja med mig i dagarna två. Men ändå är det lite av en tradition att åtminstone tillbringa en del tid ihop på karnevalen, och fortsätta dansa loss efter. Jag får ryck av abstinens, men det får gå. Gå över.

MÅSTE jobba måndag-tisdag. Jag kommer inte ifrån det. Har inga semesterdagar kvar och ett nytt uppdrag som börjar nästa vecka. En dag kan man vara borta om man jobbar 80%, men inte två. Jag har helt enkelt fel jobb som inte kan jobba mobilt direkt från karnevalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar