7 juli 2005

Sängfösare fick cykeln att ta taxi

Idag är jag trött. Tänkte somna om och ställde klockan på ett, men nu är det bara en halvtimme dit. Synd att sova bort en så fin dag, skulle morsan ha sagt.

Dumsurfar på cyklar på Blocket. Är det nåt jag inte behöver så är det en cykel till. Män byter cyklar oftare och kvinnor förstår inte hur man laddar upp bilder. Ibland känns det rent av som gamla fattigsverige. Hör här:

Insänd av Mats. 30 jun, 13:16.

Vi ska nu göra oss av med vår cykel. Den är svart och av märket kungs. Den har 3 växlar, fot och handbroms samt en cykelkorg. inköpt förra våren. I kanonskick. Pris: 1400 kr


Vi ska nu göra oss av med vår cykel. Snyft. Det blev kanske för dyrt att ha den...

Och kolla den här. Ser exakt ut som min vita Monark som jag köpte för 200:-, fast min har 5 växlar istället för 3. 1600 spänn... uj.

Det finns optimister.

Igår fick jag ta cykeln med hem i taxin. Nemas problemas. Man ska inte cykla jämt.
Drack en del öl igår, men som pricken över i blev jag bjuden på en ENORM whisky lite före stängningsdags vid fyra. Urk.

2 kommentarer:

  1. Jag förstår om du är trött idag!...*ler*
    Jag vill ha en moppe istället för cykel, något tips?

    SvaraRadera
  2. Usch ja, man mår som man förtjänar.

    Kan inte alls moppar. Men verkar perfekt om man har nån halvmil-mil hit och dit att färdas.

    SvaraRadera