14 maj 2005

Snörvel

Monica Zetterlund bara försvann, och så gjorde min text om henne.

3 kommentarer:

  1. So sad...

    Min älsklingslåt som jag inte kommer på vad den heter men där hon sjunger om hur hon söker upp kvinnan som hennes man varit otrogen med och som slutar med att hon tar saker med sig hem som han glömt efter att blivit bjuden på sherry. Ohh den är så himla skön.
    "AP"

    SvaraRadera
  2. Olle Adolphsons "Trubbel" kanske?

    Det är verkligen sorgligt.

    SvaraRadera
  3. "Trubbel", ja kanske men det ringer inga klockor. Har letat i en halvtimme på nätet, HUR hittar man texter till olika låtar ?
    Är inte så bevandrad inom musiken men jag kommer ihåg att jag har varit inne på Peter Le Marcs hemsida och där finns ju varenda text han skrivit. Varför så svårt att hitta texten till Olle Adolphsons musik. Några tips ?
    hälsn.
    "AP"
    som just bjudit senaste halvX-et (inte skitstöveln)på middag och just fått veta att ikväll är det hockey....!!!
    Jaha och den ska du titta på här då ?
    Så självklart men jag hade kanske tänkt mig nåt annat. SUCK!

    SvaraRadera