Ljust nog stt läsa och ha stickjunta.

(Vad jag tänkte på var lampberoende, tänkte: dit ska jag gå och läsa, härligt ljust! Tjejerna i bakgrunden sitter faktiskt och handarbetar. Det är på kvällen vid 7-tiden och beckmörkt ute på Vasagatan).
(Vad jag tänkte på var lampberoende, tänkte: dit ska jag gå och läsa, härligt ljust! Tjejerna i bakgrunden sitter faktiskt och handarbetar. Det är på kvällen vid 7-tiden och beckmörkt ute på Vasagatan).
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar