19 juli 2008

X-et diggar mig numera

Det så kallade x-et tycker att det är hög tid att komma och hälsa på honom i London, men han får vänta en månad på att dela hotell med mig och göra några Notting Hill Carneval after-partyn ihop - eller vad det nu blir. Han har ringt de senaste dagarna, och först idag svarade jag.

Han gillar mig mer och mer i takt med att jag bryr mig allt mindre. Men flygbiljetten har jag redan köpt och South West Four-biljett också. Träffa honom några dar kan jag möjligen se som lite bonus, eller annars blir vi ovänner igen, som efter Notting Hill 2006, då vi inte pratade på ett år.

Tanken slog mig att det inte skulle förvåna mig om vi kommer bli ihop om typ 15 år och bli ett sånt där slött pensionärspar som sitter vecka efter vecka på nån veranda i Thailand och lyssnar på jammin. Vid det laget har säkert hans flickvän gjort slut med honom för länge länge sen, om hon inte gjort det redan.
Jag frågar inget längre.

Skulle illustrera med en bild men märker att de enda bilder jag har i säkert förvar är de fyra bilder jag langade upp på flickr och publicerade på bloggen. ">i bloggen. 800 bilder bara borta... Trist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar