15 juli 2008

Sommarnöje: utomhussex med okända

Tillfälligt sex kommer långt långt ner på min önskelista. Jag gör inget för att få det, för jag vill inte ha det. Det är min torftiga inställning, för dagen i alla fall: att det oftare är roligare så länge det inte blir sex.

That's it.

Annat är det kanske för petter och lotta, som kanske behöver komma över sina skam- och syndkänslor och som är överens om vad de vill göra. Som vill busa till det och göra nåt syndigt på "fel" ställe eller få göra det med en okänd i parken..

Jinge läste i Aftonbladet igår att allt fler ägnar sig åt "dogging", som ska vara en slags arrangerade sexmöten mellan okända: Nyhetstorka leder till mer sex.

Enligt artikeln är det någon som organiserar så att personer som inte känner varandra kan ses och ha sex utomhus nånstans. Och helst verkar de vilja bli sedda också.

Men vad gör man om man blir ihopparad med nån man kommer på att man inte vill ha sex med? Säger man nej tack och beställer en ny via mobilen?

Det är klart man undrar hur folk funkar. Är det bättre att bli sedd av folk som verkligen inte vill se? Det skulle ju annars vara lämpligare att exhibitionister och tittare arrangerade gemensamma mulleaktiviteter.

Ser en bild framför mig från en strand på Skiathos:


Little Banana beach vid ett helt annat tillfälle, och helt andra personer.

Det är en fin naturiststrand som mest befolkas av veteraner och gaypar. Paren går ibland, när det pockar på, snällt upp i skogen bakom, och kommer tillbaka hand i hand och tar ett glas kallt vitt eller en öl tills det är dags igen. Ingen som inte vill behöver se och dom kanske inte heller vill bli sedda.
Jag väljer just den stranden för att slemmiga strandraggare inte vågar sig dit.

En dag när jag kom till Little Banana beach, som stranden kallas, och skulle gå bort till andra änden av den, såg jag att folk framför mig gjorde en ordentlig lov ut i vattnet, tittade mot horisonten, och undvek ett ställe vid strandkanten där det fördes nåt slags oväsen. En utskjutande klippa skymde, så jag såg inte först, men sen förstod jag..
Ett bra så oestetiskt kopulerande par hade ockuperat en del av stranden, så att ingen annan ville eller klarade av att vara i närheten.

Hon var stor som en potatissäck och det såg utom som att hon försökta klämma ihjäl den spensliga karln som låg där under henne nånstans. Några bleka ben kunde man se sticka ut. Umpa-umpa-umpa. Hon satt upp och hoppade på honom med hela tunga kroppen.

Ovackert som fan var det, och folk tittade bort och grimaserade. Sex på paradisstranden, jättesexigt, eller hur..

Troligen hade de sina bästa ögonblick, men det kändes som att de gjorde det på andras bekostnad. Dom ville bli sedda, och hade valt en plats där alla som kom från bussen måste passera. Men ingen ville se på.

Och vi sa, vi som gick förbi, att vi tyckte att det där kunde dom väl kunnat bespara oss. Man vill ju inte tappa lusten för sex heller..

1 kommentar:

  1. Jag har besökt en del nudiststränder, både här i Sverige och i Danmark, men jag har aldrig sett några som har haft sex på stränderna. Folk kanske är lite mer blyga här i norden, tack och lov.

    Visserligen så ser man då och då någon kille/man som inte döljer att han gillar vad han ser på stränderna, om man så säger. Med andra ord, en viss kroppsdel pekar väl mycket utåt/uppåt. Jag skulle nog skämmas om jag vore kille och fick stånd på en nudiststrand och jag skulle nog inte direkt visa upp det. Jag kan bli riktigt kåt om jag får se någon snygg tjej men tack och lov så syns inte det lika tydligt på mig som på dessa killar.. *ler*

    För övrigt, jag gillar egentligen inte heller tillfällig sex. Men som jag idag lever, i en mellanstorstad och som homosexuell så är det inte alltid lätt att hitta en partner som man trivs med. Får jag tillfälle till att ha sex så har jag oftast sex, även om det är en en gångers ligg.

    Jag gillar det egentligen inte men det är en omväxling till onanin.

    SvaraRadera