30 januari 2008

Yogat i floder

Imorgon ska jag ut med kollegor, på torsdag titta på när syrran tränar och sen gå på restaurang, så idag kastade jag mig iväg på ett 90 minuters yogapass i 40-gradig värme. Fick för mig att min kropp behöver tänjas lite på och frysa är det värsta jag vet.

Jag kan säga att det är mycket länge sen jag svettades såna floder. Helt mör är jag. Hade ingen balans, ingen koordinationsförmåga, ingen känsla för om ryggen var rak eller inte eller om vinklar hit och dit, och inte kunde jag skilja på höger och vänster heller - men svettas gick bra.

Gick in i lokalen vid halv 6 och ut halv 9. Det tar sin tid att torka upp.
Och sen grät jag två gånger till en svensk film på tv, fastän jag hade en paus och gjorde annat nånstans mitt i filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar