1 januari 2008

Årets första dag och surfande på Ibiza

Något varje dag ska det bli här.

Fick komplimang från min dotter igårkväll som tyckte att mina utstående öron är "karismatiska", något jag inte kan se. Det ena örat sticker ut mer än det andra, är lite spetsigt på ett ställde, och syns alltid genom håret. Att förstärka öronen med örhängen har inte kännts vettigt, men jag har kanske fel, så kanske det bli håltagning framöver och stark stark dubbelhäftande tejp att fästa fast örat med invid huvudet. Undrar vad dett skulle kosta och operera.

Jag gjorde inte riktigt någon braksuccé med min urringgning på nyårsfesterna. Fast min urringning inte var djupare än andras innehöll den kanske mer substans. Killar kommer fram och frågar om de är gjorda och tjejerna glor surt, så jag tog till plan b: drog på mig ett mer anständigt reservlinne över. En kille kom senare fram och frågade vad jag gjort av brösten. Synd att gömma tyckte han.

Jag vet inte vad det är som gör att vissa tjejer kan vara nästan helt avklädda med bara bikiniöverdel och korta slitsade kjolar, men knappt får några reaktioner alls, medan andra får blängar speciellt på urringningarna. Hade i sedvanlig ordning en backup, ett par thaibrallor att ta till i värsa fall, och då var det lite lättare att koppla av på hårdtechnogolvet. Superb musik från 12 till 5 då dansgolven tystnade och man fick köa sig till en tunnbrödsrulle på mojjen och natta trött översovare, som försökte inspirera mig att åka till Ibiza, för där är det ännu bättre drag på dansgolven, de bästa i världen påståd han. Jag blev lite sugen på att göra liten tur i Europa i sommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar