10 november 2007

Massor med vänner

Idag levereras min fina present från x-svärföräldrarna, x-maken och dottern. Sonen kommer hit med paketet som består av alla avsnitt av Friends. 238 avsnitt tror jag det är. Då har jag att göra..

Och så ska sonen göra tacomiddag iväll. Tur det, för jag är i kasst tillstånd av stress över att jag ligger efter på min Photoshopskurs, att jag har en så lång att-göra-lista att jag håller på att drunkna i den. Som vanligt är min morot att bli klar.. och sen dra till.. ja, ni vet vart.

Jag kan inte bestämma mig om jag ska åka väster- eller österut. Jag åker nog mot väst den här gången. Brasilien, Venezuela, Trinidad & Tobago, Mexiko och USA, upp till San Fransisco och sen över till New York. Trippen tar fyra månader minst och sen räknar jag med att fastna för New York så att jag kan vara där hela maj för att tillbringa juni i Sverige och juli i Grekland och augusti i Berlin.

Konsten att förtränga nuet och de faktiska betingelserna alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar