1 juni 2007

Bokningsläge

Även om jag är trött klarar jag av att boka en resa.
Nu har jag på listan:

- kryssning om jag hinner till båten

- midsommarhelg i Berlin (AirBerlin)

- enkel ut Stockholm-Köpenhamn 5 juli (Sterling)... Roskilde, tror jag verkligen på det?

- enkel hem Santorini-Stockholm (Apollo novair) 24 juli

- t/r London i slutet av augusti (Ryan air dit, Sterling hem)

Några bitar saknas. Till exempel hur jag tar mig från Köpenhamn till Ios utan att passera Aten. Nu ska jag försöka komma i säng utan att passera nån resesite.

4 kommentarer:

  1. Du är helt fantastisk på att ordna resor !!
    Synd på kryssningen, jag har mailat.

    SvaraRadera
  2. Jag vet ju att ingen gillar den där musiken i alla fall.. men det kan vara kul att åka båt, eller?

    Känns bra att komma ut på sjön, men hoppas det mojnar lite. Fasen vad det blåser just nu.

    SvaraRadera
  3. Du som gillar väder, har du kollat in Kistavädret: http://soloregn.se/
    Kul sida som även går att wappa in på!

    Hej från Janne, typ Knipan, som kanske ska börja blogga, men det går lite trögt att komma igång, juh!

    SvaraRadera
  4. Det var alldeles för länge sedan jag tittade in här...Kul att se att du fortfarande är igång i gammal god bloggform:-) Själv surfar jag också runt alldeles för mycket på resesiter just nu, planerar bröllopsresa till hösten;-)

    SvaraRadera