27 mars 2007

Vad ska bort?


Jag vet i alla fall vad jag tycker är fulast i bilden.

6 kommentarer:

  1. Bara jag som inte kan få upp bilden? Ser bara ett rött kryss :/

    SvaraRadera
  2. Jag får inte heller upp bilden :(
    Den är fellänkad eller nåt. Du länkar från "localhost".

    SvaraRadera
  3. Nu borde den synas. Jag har hämtat om bilden inifrån blogger istället för att skicka via picasa som verkar strula.
    Tack för att ni sa till.

    SvaraRadera
  4. Inget ont om Ad-Vil! De fixade punka för 100 kronor, samma kväll jag kom med bilen, samt ordnade till dörren också.

    SvaraRadera
  5. Har inget emot verkstan, det är deras skylt som skär mig i ögonen. Klottret omkring är tusen gånger snyggare.

    SvaraRadera
  6. Betongfundamenten är fulast. Ångestfula. Vet inte om jag vågat mig in, kanske om portarna stod öppna och någon med sympatisk uppsyn log välkomnande!

    SvaraRadera