28 februari 2007

Ingen att prata allvar med


Har försökt skicka e-mail till bloggen men det sket sig. Flera saker har inte publicerats. Internetkaféerna sucks. Varenda ett av dem. Det går fruktansvärt långsamt.
Telekom-köret är också svajigt. Vissa nummer gå inte att nå fram till. Andra går bra. Dom jag behöver ringa går inte att nå.
Nu har jag i alla fall kopplat in min egen bärbara och får i alla fall rätt tecken när jag skriver.
Det är torsdagkväll och jag har hjärtat i halsgropen. Jag är inte värd att vara någon eller att ha semester. Undrar hur länge jag håller ihop.

2 kommentarer:

  1. Du är visst värd att vara nån och du är sannerligen värd att ha semester !!!
    Varför sitter hjärtat i halsgropen ?

    SvaraRadera
  2. Moderlig oro helt enkelt. När saker strular för barnen. Och att man inte kan berätta för nån om hur det är eftersom man blir hånad för att vara överbeskyddande och ängslig. Det är lätt att tycka så om man inte har barn, eller om man alltid lyckats glida fram i livet utan större problem.

    SvaraRadera