2 januari 2007

Fick ta av mig jeansen

Jag har försökt kolla upp länkar till Dj:arna från igår för jag letar efter en speciellt, han som gjorde mig dansgolvslycklig. Måste få veta vem det är, så att jag kan skaffa musiken.

Har först nu fattat att gaysajterna annonserat evenemanget och att det var ett mixat event igår, vilket kan förklara att rätt många tjejer tittade så. Jag trodde att de glodde och tänkte "vågar hon där dansa (sådär dåligt) så borde vi väl vi också kunna våga". Sen såg jag tjejparen komma ut på dansgolvet. Försiktigt försiktigt.

Vi som vågar dansa själva har det så mycket enklare. På dansgolvet känner man in varandras personligheter och efter ett tag har man ett gäng "vänner" omkring sig i rummet. Som seriefigurer. Så går man till nästa rum och ser då att en del av filurvännerna också är där och blinkar igenkännande.

Jag var inte i nån riktig form igår, fortfarande skrovlig och med tre extrakilon i redan tajta jeans med fickorna fulla av mobiler, nycklar och kamera höll jag på att spricka. Jag fick helt enkelt ta av mig jeansen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar