14 oktober 2006

Tillfälligt Ikea-behov

Såg idag att jag fått ett fint nytt Ikea Family-kort och fick plötsligt behov av allt möjligt, som bara finns att köpa på Ikea. Billiga gardinprylar till exempel. Har fått för mig att jag ska avdela vardagsrummet så att man inte behöver se klädhögarna hela tiden. Två vajrar behövs, fästen, och tyg till två draperier.

Men idén faller. Jag skulle bli totalt uttråkad. Sätter mig inte gärna på tunnelbanan till en förort på en lördag, efter pendling till Kista fram och tillbaka hela veckorna. Av nån anledning går inte Ikea-bussarna på helgerna. Och hur fasen skulle fästena för vajern komma på plats?

Behoven kvarstår. Just nu behöver vi nu en borrare, en hylluppsättare och personligen behöver jag en uppmuntrare, typ vän. Vet inte hur det ska gå till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar