21 juni 2006

2-2 i sista sekund mellan Sverige och England

I sista sekund. En rysare mot slutet. Känner mig lite allierad med landslaget hittills. De har svårt att komma igång, precis som jag, men fixar det precis före deadline med dramatik.

Mina engelska polare som kaxat om sin kommande seger över Sverige blev helt tysta efter matchen igår mellan Sverige och England. Inte ett sms. Nada. Gått under jorden. Dom var så övertygade om att de skulle utklassa.

Tydligen har England inte lyckats slå Sverige på 38 år.

4 kommentarer:

  1. Jag såg inte matchen, men jag hörde via grannarna hur det gick. Det är ganska lyhört i huset.

    Att England har så svårt att slå oss :).

    Annica

    SvaraRadera
  2. Det kanske är för att de är så många, och svenskarna så få..

    (Sånt som engelsmännen inte gillar att höra.)

    SvaraRadera
  3. Blev det ingen resa alls då....?

    SvaraRadera
  4. Jag hörde inte ett ljud från London. Skrev:
    "See you in Berlin then.." (eller nåt sånt)

    Jag tror inte han fattade att jag syftade på oavgjort, och att mötas på halva vägen. Men vad kan man begära ;)

    SvaraRadera