21 april 2006

Lätt overloadad hetero

Idag är det sol och kvitt-kvitt. Kvitt-kvitt. Konstigt nog hörs just kvitt-kvittet alltid långt bortifrån oavsett var man är. Jag jobbad sent igår men hann ändå se allt detta från sofflocket innan jag somnade med lätt overload:

- Slutet av Efterlyst
- Insider om bidragsfusk
- Raggadish om diverse, tydligen tänkt för ungdomar
- Programmet Sverige (dumt namn), om aktuellt i kulturlivet i landet
- Virtanens pratshow med Ebba och Sandra som gäster. Ebba som är "du vet EBBA", enligt dottern, och Sandra Dahlén som skrivit boken Hetero.

Hade precis tänkt att jag skulle lägga mig när dottern kallade mig tillbaka till tv:n för att höra maktkampen mellan Ebba och Virtanen. Den var bra. Båda vann.

22 ämnen att bloggkommentera till bara på tre timmar om jag hade velat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar