17 december 2005

Killpolare - är det möjligt?

Nu ska jag avslöja vad jag tänker på en lördagkväll som denna:

Funderar på varför såna som G, igår, inte ger sig. Jag är "polare och kollega" - inget mer, och har aldrig gett andra signaler. Inte en enda. Ändå tror han att han ska få till det, om jag bara är tillräckligt berusad.

Eftersom det blev så misslyckat slut igår känner jag att jag vill gå ut och ha lite trevligt istället. Både S och snaps-killen har hört av sig. Men jag vill inte luras. Jag är INTE intresserad av dom som killar. Hur säger man det? Men sällskap ut och dansa har jag inget emot. Varför går det inte att ha killpolare? Kan nån kille förklara det för mig!

Tjejpolarna går inte ut längre. Det blir bara tjejträffar som urartar. Bag-in-box. Nån eller några av tjejerna dansar framför varandra till va-fan-som-helst skitmusik och HEMMA. Hur kul är det?

Det kanske är jättekul... men väl ute nångång är de inte ett dugg intresserade av att dansa loss lite, fast de övat så mycket hemma.

Ska jag bada och kanske gå ut?
Ska jag bada och kanske gå och lägga mig?

Okej. Bad blir det.

4 kommentarer:

  1. hahahaha... killar kan inte "bara vara polare" men brudar. visste du inte det?

    SvaraRadera
  2. Då fattar jag inte vilka jag ska pola med?
    Tjejerna vill ju bara vara hemma.
    Och killarna man tror är polare vill bara gå hem så fort som möjligt.

    Vem ska man gå ut med då?

    Jag vill helt enkelt bara gå ut UT... :)

    SvaraRadera
  3. Det kanske bara är planeterna :) eller har det alltid varit så?

    SvaraRadera
  4. Det är nog planeterna. Det har nog alltid varit planeternas fel. Fast jag borde ha tur i kärlek som har sextil mellan mars och venus... och venus och månen i eldtrigon ihop med uranus...

    SvaraRadera