6 december 2005

Just do it

Just det.
Komma på nåt. Göra det.

Har nu tecknat medlemskap i gymet runt hörnan. På prov fram till jul. Gillar jag det inte kan jag gå ur. Om en vecka så. Instruktionstid. Ja, det behövs verkligen. Vet inte hur man gör med skåp och lås och sånt.

Pump, pilatus och power hit och dit. Duscha och bli brun. Jaja. Inget för mig.
Min enda tanke är att bli tillräckligt stark för att orka med vinterns resor, nu när jag inte kan cykla till jobbet längre.

Jag har min lilla kvartersrunda som utspikad. Högerut: World class > indiern Ellora och sen över gatan och till vänster: thailändaren Tigern > korvmojen för akutcig > BGs pub > Ica > espressobaren Kaffe & Honung > sushibaren Panda > Högalidshallen och cykeln över gatan, vänster, sen hemåt, där jag passerar en blomsterhandel. Bra om man skulle vara sugen på en blomma.

Södermalms mest utskällda gatstump har kanske artat sig lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar