8 september 2005

Överintag av frisk luft etc.

Image hosted by Photobucket.com

- 2 kaffe (hemma)
- sushilunch (vid Gullmarsplan)

- kitkat (i kajaken)
- 2 kaffe igen och macka (på raststranden)

- 1 öl (på badstranden)
- 1 drink med vodka och lingon, 2 svamppiroger, jordnötter (på verandan)
Samt i stugan:
- 4-5 kräftor, räkor, sallad, majonnäs, paj, 1 öl, 1 snaps
- förbjudna ostar, 1 cider
- glass, vit choklad, hallon, kaffe
- 1 öl.

Yes, that's it. Jag lovar, det kunde ha blivit mer. Tror jag fått nog för idag. 12 timmar med jobbet ute i friska luften på landet. Om jag klarar morgondagen utan gallstensanfall kan jag nog friskförklara mig.
Har just kommit hem - långt i förtid. Halva gänget är kvar därute.
Är verkligen kaffesugen men tror det skulle kunna vara droppen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar