10 september 2005

Skynda fynda

Mitt enkla fredagskvällsnöje: Sov i soffan efter jobbet, flyttade till sängen. Vaknade vid midnatt och beställde resor. Det är svårt att motstå 330-kronors till Barcelona...

PAYMENT DETAILS
*********4.00 SEK Adult
*******500.00 SEK Taxes,Fees & Charges
*******164.00 SEK Aviation / WCHR Levy
*******668.00 SEK Total Paid
Flyg 5 dar Barcelona för två. November. Måste praktisera spanskan. Dottern och jag igen.
---
Och så en till då, till London, själv:
PAYMENT DETAILS
*******300.00 SEK Adult
*******330.00 SEK Taxes,Fees & Charges
********82.00 SEK Aviation / WCHR Levy
*******712.00 SEK Total Paid
Inte lika billigt, men jag fick lägga till 300 för att flyga hem på kvällen istället för i ottan.

1 kommentar:

  1. Jag åker egentligen inte bort så ofta. Mycket snack och lite verkstad. Jag köper ju bara biljetter. En slags mental fallskärm, att ha en plan B.

    Men Sandra, jag har ju ingen bil ju.. ;-)

    SvaraRadera