28 augusti 2005

Bara en liten bekännelse

En liten bekännelse innan jag TVINGAR mig ut:

Jag är redan färdig med mitt bidrag till bloggstafetten. Nästan innan jag fick ämnet - om jag får överdriva lite.
Om det är nåt jag inte lider av så ofta så är det skrivkramp. Tur att det mesta hamnar i palm-piloten, ska ni veta.

Däremot måste texten kortas till hälften och få lite mer struktur.

Känns just nu bra att INTE vara i London på ett kasst hotell, och kanske ha ett gammalt x över eller under sig. Freedom! Nu ska jag ringa taxi.

5 kommentarer:

  1. Will Regis win Regis?
    I don't really watch Live With Regis and Kelly that much. I watched it all the time when it was Live With Regis and Kathie Lee, at least up to the time when Kathie Lee went all, well, Kathie Lee on us.
    Nice post

    you may be interested in my site about mesothelioma info

    You can check it out by clicking the link here mesothelioma info

    SvaraRadera
  2. Det ar nog dags att du ocksa gar in pa blogger o skaffar dig boktavskod for kommentarerna. Fast det var ju inte det jag var har for att saga utan jag undrar nar ditt bloggstafettinlagg kommer om det inte kommer pa din egen blogg utan ngn annanstans?

    SvaraRadera
  3. hej CM! associerar till CJ i West Wing när jag skriver CM :) kanske för att jag gillar henne åxå... vill bara tala om att
    jag lever :) även om bloggandet hibernerats för tillfället har jag iaf en deadline (14 sept) för att flytta över grejerna från den gamla bloggen. ha det bra. /petter

    SvaraRadera
  4. Ilva: hoppas hitta nån spam-blockerare. Finns det på Blogger?

    Petter: Jag undrade vart du tagit vägen? Vem är CJ? /CM como

    SvaraRadera
  5. Nu har jag lagt in spamskyddet. Visste inte att det fanns.
    Frågan är HUR man tar bort spam-kommentarerna. De är så irriterande.

    SvaraRadera