13 augusti 2005

Back to normal

Har varit lite frånvarande här. Semesterlivet har inte släppt taget.
Vaddå ringa, sms:a, fota, blogga, surfa...

Närmar mig sen igår med stormsteg det moderna livet.
- Börjar hänga med i nyheterna.
- Börjar fundera på att åka till London, trots allt.
- Börjar städa för uthyrning av ett rum eftersom jag har visningar imorgon.
- Inser att jag måste börja jobba och måste bli frisk till måndag.

Men framför allt har min ibufen-indränkta hjärnas ynka krafter nästan uteslutande jobbat på att jag MÅSTE HA EN KAMERA NUUUU. Det var igår det.


Blev trött på blocket.se och gick ner till Expert på Hornsgatan. Kände på några kamerer och bestämde mig snabbt för en liten snabb sak. Har mina invändningar mot färgbalansen i Konica Minoltas småkameror men tog en Dimage X61 i alla fall. Back to normal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar