1 juli 2005

Hinner inte ens hem

... innan jag vill iväg igen.

Arlanda var dysterheten själv idag. Hela Europa soligt och fint. Till och med Köpenhamn badade i sol. Sen kom Stockholmsmolnen. Och ner i molnsoppan.
Höll på att missa flyget från Barcelona i morse. Vaknade inte av mobilen och hotellet struntade tydligen i att väcka oss som utlovat och vi fick en kvart på oss istället för över en timme. Det hade nog varit bättre att missa flyget... nu var flyget 50 minuter försenat, så vi hann.

Dum som jag var, eller på grund av bristen på internet-caféer i Barcelona, så kunde jag inte resesurfa, annars hade jag nog bokat en ny biljett: Barcelona - Aten om några dar. Varför mellanlanda i Sverige när det inte ens gick att betala räkningarna i tid ändå. Min uppkoppling hemma var kaputt.

2 kommentarer:

  1. Jamen jag ar glad att du kommit hem sa att jag kan lasa din blogg!! Tank pa ditt sociala ansvar!

    SvaraRadera
  2. Kanske mest socialt ansvarligt att hålla sig borta från tangenterna.. ;-)

    SvaraRadera