12 juni 2005

Hultsfredsfestival under klubban

Såhär ser det ut på tradera.com där budgivning på biljetter till Rockpartyt i Hultsfred, pågår just nu. Auktionerna på 3-dagarsbiljetterna går ut så sent att biljetterna knappt kan levereras i tid ens. Tydligen har de första besökarna börjat anlända för att få bästa platserna på campingen. Förstår att ungdomarna får ont i magen. Jag tror biljetterna kostade 1390 och lägsta fasta pris är just nu 3300.

Som sagt, har nån en biljett över till plågad dotter, så är hon beredd att låna upp mot 2000 för en biljett. Jag lider med ungdomarna som sett fram så mot det här. De är inte lika smarta och planerande som vi vuxna. Hörde nyss nån säga "... om det nu var så väldigt viktigt borde du väl ha sett till att..." Och det var inte jag alltså, även om jag tänkt så.

2 kommentarer:

  1. Fanns inte biljetterna kvar för lägre pris på Blockat som jag skickade adresser till?

    Verkar snävt, men här är några till om de finns kvar?

    http://www.blocket.se/view/5261788.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

    http://www.blocket.se/view/5289762.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

    http://www.blocket.se/view/5311426.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack, men det verkar som de "snälla" som säljer för 2000 snabbt övertygas att maila runt och budgivningen blir jobbig, typ:
    "Har fått väldigt många svar. Hur mycket är du beredd att ge?"

    När jag lämnar datorn (om två timmar) får dottern ta över. Hennes dator har kraschat, så det är ett visst tryck på mig att gå hemifrån...

    SvaraRadera