18 april 2005

Skämmas över sexleksak

Skäms inte över din sexleksak! står det i Expressen 5 april.

Klart man inte ska skämmas. Sexleksaker är väl det naturligaste i världen - kanske näst efter sex utan. 80 procent av kvinnorna säger att de har en, och civilstånd har ingen betydelse. Jag har långt ifrån svårt att prata om sex, och en liberal hållning byggd på 70-talet, men jag måste erkänna: Jag skäms visst över min sexleksak.

Plågsamt om tonåringarna hittade den i nåt gömsle. Då är det mycket bättre att vifta med den direkt när man köpt den och säga: "Nu låter ni den här ligga ifred i min låda. Ingen får låna eller sno batterierna. Den är min privata, och jag ska skrämma x med den, för han är så himla pryd!" Men har man inte gjort det från början, så blir det lite pinsamt. Speciellt om den är chockrosa och extremt ful.

Nu finns tydligen sofistikerade saker som inte direkt ser ut att vara vad de är. Som om det inte skulle vara lite pinsamt att inte kunna stå för vad man har...

Men nu ska jag berätta hur det var:
Hade pojkvän som tjatade om den där jäkla dildokaninen som någon av tjejerna i Sex and the city hade blivit så beroende av. "Skaffa mig en då", sa jag. "Eller vågar du inte?" Han vågade definitivt inte. Britter är ju lite pryda ni vet... Så jag skulle skoja med honom, skrämmas lite. Gick före Londonresan in i den lilla butiken på Katarina Bangata. Tog tid på mig. Frågade killarna därinne till råds, vilka som var bäst osv, och köpte sen en av hiskeligaste. En chockrosa sak med vita massagebollar nånstans mitt på och med viftande extrasvans. Sen tog jag den med till pojkvännen. Dels för att retas, men också för att verkligen få reda på vad egentligen ville göra med den. Han blev mållös. Och handlingsförlamad. Han fick med tvekan åka med hem igen. Kaninen alltså.

Men nu har jag gjort mig av med den. När skulle jag egentligen ha möjlighet att plocka fram den, jag som aldrig är ensam hemma, och har världens mest lyhörda hem? Och var skulle jag förvara den när t o m mitt privata plåtskåp kan öppnas med en sked. Ungdomar inventerar noga, som ni kanske (inte) vet (än). Mycket noga.

Eller tänk om man skulle få hjärnblödning och kola vippen när den är igång? - Hur skulle det se ut!!!

Det pinsamma är inte att ha en rosa kanindildo. Det pinsamma är att ha en grej som man gömt och som någon hittar. Jag som är en verklig naturalist vill inte att nån ska tro att mina hemligaste drömmar skulle handla om nån rosa plastdildo. Så den åkte i sopen. Och batterierna på återvinning. Kändes riktigt bra. Synd bara att jag inte hann ta nåt foto till bloggen...

5 kommentarer:

  1. Sexleksaker... naturligt? Jag skrev om ämnet i min blog härom dagen.

    Användning av sexleksaker än nog helt naturligt, men utseendet på dom kan man ju diskutera. Kaninen, är det inte lite fetish?

    Det som skrämmer mig personligen är dildosar; alla ådrorna och knopparna som dildosarna har. Jag är 26-årig kille och fullt frisk (som tur är), men personen som fungerade som avgjutningsmodell för vissa dildosar måste ha haft enormt ont med tanke på all åderbrock han hade samt cancerbulorna som sticker ut på vissa ställen. Inte heller så konstigt att den är så stor med tanke på vilken svullnad sånt måste ge.

    SvaraRadera
  2. Jag läste din blog om det och har inte tänkt så mycket på saken. Kanske är det så att män gärna får vara sjukligt ådrade och uppsvällda, medan vuxna kvinnor ska se ut som små bebisar. Liiite sjukt är det nånstans, tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Borde man inte kunna ha en "sak" utan att det ställer till det. Varje morsa har rätt till ett privatliv.
    Frågan är hur man får dessa små att inse att man inte bör invetera i morsans byrolådor. Man vet aldrig vilka makapärer man kan hitta.
    Det är väl vanligt att barn lever i den tro att deras föräldrar inte har någon sexuallitet eller sexliv. Vilket uppenbarlig är fel.

    Jag tror din blogg berört ett intressant ämne. Dock tycker jag det är synd att du slägde "den".

    Dagens i-lands fråga: Skall avancerade "vuxenleksaker" käll-sorteras som elekronik?

    SvaraRadera
  4. Kan vara ett bra tips!
    Sexleksaker, sexfilmer, underkläder mm.
    http://intimleksaker.com

    SvaraRadera
  5. porrfilmer direkt till din dator ! kolla på lite svenska porrfilmer direkt till din dator kan det bli enklare . http://svenskerotik.smsfilm.se !!! !
    knulla och spruta ...
    analhål blir töjda till bristnings gränsen ,,, OBS amtör porr ! ! ! ! !

    SvaraRadera