19 april 2005

Cyklist skulle jag inte kalla mig men...

Som nämnts tidigare är jag inte mig själv utan cykel, eller rättare sagt cyklar. Dessvärre blir det ju större delen av året om det ska fortsätta såhär.

Har inte lyckats ta mig till Kungsholmen för att fixa kedjan till favoriten, den mintgröna racer-Peugoten än. Det är liksom moment 22. Kommer inte dit eftersom kedjan är av, och skulle den inte vara av hade jag inte behövt åka dit...

Inser att det inte går att ha det såhär längre. Har nu varit inne på blocket.se och mailat intresse för två nya i samma ypperliga lågprisklass. Man får minst 2-3 stycken halvdana 25-åringar med bockstyre för en tusenlapp. Bra att ha utspridda här och där i stan, och lite svinn får man ju räkna med.

Så nu hoppas jag att morgondagen ska gå i cykelns tecken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar