23 april 2005

Mitt nya hus?

/30 april: OBS! Huset är förstås sålt, utropspriset var bara 5,9/

Innan jag bytte till lägenhet med balkong klättrade jag på väggarna och var fritidshusspekulant i åratal. Vet PRECIS vilken typ av tomt och vilken typ av hus jag ville ha, men det dök inte upp, eller jag var för sent ute. Det skulle vara en enkel liten västkuststuga (utan källare eller annat läskigt) med stor veranda på en bergknalle med vidsträckt utsikt, tänkte jag.

Fortfarande ligger min prenumeration på bovision.se kvar och jag har tydligen ingen maxprisgräns satt. Då och då kommer ett hus med läge som är helt rätt, som detta.
Mycket mycket fönster, högt soligt läge, inte massa gräs, mest berg. Sjönära...

Bara att slå till, som jag brukar säga till andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar