18 april 2005

Behov av mix

Körde igång dan med turkiskt Nescafé innan jag vågade mig ut i det riktiga vädret. På min balkong var det bikiniläge, men folk såg väldigt påbyltade ut därute. Fyllde efter Icabesöket på med nyinköpt Zoéga skånerost och fixade sen till en "stödsoppa". Sån där mat man äter i väntan på nåt bättre. Keldas orientaliska soppa med fiskbullar, ris och persilja i. Toppade med gräddfil. En del säger att när det känns att man BEHÖVER nåt visst, så stämmer det oftast. Undrar vad jag lider brist på som stoppar i mig en hel burk fiskbullar med gräddfil på..

Fick sen besök på mirakelbalkongen och gästen luskade reda på att jag köpt Havana Club på hemresan, så det blev några drinkar med massor med lime i. Sen BEHÖVDE vi verkligen thaimat, och väl hemma var sockerbehovet ett faktum. Chokladkaka och nåt äckligt påskgodis som inte ens barnen ville ha tidigare.

Tv-kväll. Big Brother live är definitivt inte nåt jag behöver. Bara larv. Avslutade tv-kvällen bättre upp med C.S.I. New York, Desperate housewifes och sen reprisen av Lost. Vi ligger lite efter där. Otroligt spännande är det i alla fall.

Är glad att jag tog en extra semestervecka. Jag tror jag behöver pyssla lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar