7 april 2005

5 kontorsartiklar och 5 fel

Är så trött. Ögonen hänger och jag tror jag passerat gränsen. Måste nog börja med läsglasögon, vilket jag inte behövde i december. Armarna slutkörda efter för mycket skrivande och datorsittande och axlarna värker. Har två timmar kvar på projektet efter 4 månaders jobb och inte haft någon semester sen en långhelg i augusti.
Det känns.

Har nu fått lite semester beviljad och har nu bestämt mig för att
- inte ta med nån dator
- inte ta med den stora filofaxen, där jag har mitt extremt lös-lappifierade liv instuvat just nu.

Har istället köpt två små olinjerade anteckningsböcker och tre nya fräscha pennor av favoritsorten, Pilot G-TEC-C4. Det låter va...

Image hosted by Photobucket.com

Tänkte också bjuda på en husbild. Har sett det här huset i mycket förfallet skick och rustningen pågår. Men hur har de tänkt? Ta en titt och hitta fem fel:

Image hosted by Photobucket.com

5 kommentarer:

  1. 1. Inga dörrar till balkongerna.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag stirrade och stirrade på bilden, men jag såg inget alls förrän jag sen såg bgan:s kommentar. Att jag kunde missa det...*lite pinsamt*

    Hoppas semestern blir riktigt lyckad! Är väldigt avundsjuk!

    SvaraRadera
  3. Samma här som med Anna - jag såg inget konstigt förrän BGAN sade det.

    SvaraRadera
  4. Fast ... utgången till balkongerna är väl till höger om själva balkongen. Det ser ut som en nisch där. Så ser det ut på exempelvis höghusen vid Gärdet.

    Vänliga hälsningar

    Niklas Johansson

    SvaraRadera
  5. Det stämmer att det är en synvilla. Fast det är ändå fel, enligt mig, att ha en balkong utåt ett västerläge med bara en vägg bakom. Stackars rum därbakom, utan fönster.
    Om man tittar uppåt hustaket ser man att det i fönsterraden till höger sticker ut en aning, så till höger på balkongen finns dörren.

    SvaraRadera