3 november 2009

Bli lagom liten

Har tillbringat timmar på hemnet.se boolia.se och diverse mäklarsajter och börjar fatta marknaden och turerna lite bättre, men jag ska skala ner från 112 kvadrat till 30-90, lite beroende på var det kan bli. Det känns som den här eran vid Zinken går mot sitt slut, lägre kostnader, kortare arbetstid, ha tid med kreativa och lugna strapatser innan man kolar vippen, det är idén. Börja med mäleri, foto och få tid och skriva, resa  och forska om mina saker. Väcka några av de bättre sidorna och göra något med min ledsenhet och leda över att det inte blir något positivt break.

3 kommentarer:

  1. Hej
    Egentligen är jag rätt nöjd med min lägenhet. Och jag vill inte ha högre kostnader. Men, det vore trevligt med något större. Jag har en trea på 80m2, vid Hornstull. Om du vill skulle vi kunna titta på varandras lägenheter. Men jag har en bostadsrätt, och jag vet inte om du är ute efter det.
    hemligamamman@live.se

    SvaraRadera
  2. Jag försöker kolla marknaden på relativt små bostadsrätter, men det tar en jäkla tid bara att hålla lite koll och man hinner inte gå på visningar och ha egna visningar. Det är bostadsrätt här också.

    SvaraRadera
  3. Det låter både lite sorgligt och lite skönt. Någon gång skall jag också hinna med min kreativitet...

    SvaraRadera