8 augusti 2008

No dejts

Nu är klockan snart 10. Jag har inte kommit ut. Dottern drog just, och de som skulle hört av sig har inte hört av sig, och jag har inte hört av mig till nån. Tänkte nu bara ta cykeln neråt stan.
Tänkte på hur dumt det är att stämma träff med folk som inte ens kommer ihåg det dan efter, men.. so what.

Skulle på lunch med en kille på jobbet idag. Jag kunde inte komma dit i tid, och då, när jag skulle ringa, insåg jag att jag inte visste hans namn, så det blev stört omöjligt att ringa och avboka.
Eh, växeln, jag söker en kille som jobbar ute i kista och ser ut sådär och sådär. Engelsk. Typ nordengelsk..

Mailade personerna som sitter bredvid mig i landskapet: att om någon kommer och frågar så är jag inte där förrän vid 14-tiden.

Faktum är att jag avskyr dejter.
Hate it. Inte att boka in, men att genomföra det. Grejen är att jag inte vill vara på tu man hand, som att det ÄR en dejt, med killar jag inte är speciellt intresserad av att ha dejting ihop. Jag hamnar på flykt direkt. Måste tänka utvägar innan jag ens kommit in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar