16 juni 2008

Tegel terminal c


Var ute i god tid men snurrade i del terminal först och maginalerna krympte. Väl genom säkerhetskontrollen säger de att planet är 2 timmar försenat. Skulle kunnat jobba om datorns trådlösa funktion hade funkat. För första gången funkar det bara inte. På hostelet har personal plus gäster försökt fixa inställningarna men det är väl så typiskt när jag verkligen behöver kunna koppla upp mig. Varför ska något vara enkelt? Eftersom tegel har allmän hotspot finns inga internetdatorer att hyra på tid heller. Jag har jobb både imorgon och på onsdag och det känns som semestern inte har börjat och att jag kommer få leta länge innan jag hittar ett ställe i eivissa där man kan ansluta med nätsladd. Fan vad internetfixerad jag är, men det är ju enda sättet att skaffa info, boka resor och boende, få nyheter, jobba. De som inte får röka på två timmar är nog inte så glada, men det kanske finns ett rökrum någonstans. Ska kanske shopsa lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar