16 december 2007

J undrar om jag vill ha nåt från båten...


Kväll 1 och tomterött på MondayBars Luciakryssning.


Nästa teknokryssning kan jag, med pågående viktminskning, köra bikinistajl eller åtminstone bar mage istället för att klä mig som tomte, eller nåt annat lite bylsigare..

Har nu förlorat alla mina sluta-röka-kilon och är på +-0-rutan 52. Det jag vägde när jag var 18 och före och efter alla graviditeter, samt före och efter alla förhållanden. Det är väl i förhållanden man växer, på lite olika sätt. Sen blir man bara normal.Kan bara inte komma på hur länge jag hållt på med den här icke-rökningen. Jag är i alla fall sjukt ointresserad av cigaretter.

Snällt av J att sms:a och fråga om jag ville ha nåt från båten. Han kommer precis in från en annan kryssning än den jag var på. Jag kan inte komma på nåt annat än cigaretter till syrran, men man ber ju inte en rökare köpa cigg åt andra.

Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar