10 december 2007

Bossen har landat


Från långt däruppe i Globen...

Bruce Springsteen har kommit till Stockholm och skyndar sig in på Grand hotell, enligt Aftonbladet. Det finns tydligen bara ett hotell i stan värdigt artister. Behändigt liten stad det här. Ett café och ett hotell, och bara ett Stureplan, som är jättelitet.

Jag kan ju bara inte banga imorgon, skulle vara för visset.
--
Tillägg: Var där. Bäst var publiken. Hade bandet kunna improviserat och jammat vidare när de märkte att folk var med så hade det blivit bättre.

Andra bloggar om: , , ,

2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att Stockholm är jättelitet. Jag såg samma människor hela tiden tyckte jag när jag bodde där....Fast ett hotell?? Kanske några fler då, men bara ett värdigt en superstjärna kanske, för var skulle "vi" annars lägga honom? Närmare Zinken då kanske? C:

    SvaraRadera
  2. Jag skulle nog inte lägga honom vid Zinken, även om det är nära till minigolfbana och fotbollsplan och folkligt folk.

    Skulle nog kunna tänka mig att bo på grand om man fick en balkong mot strömmen, vill säga..

    SvaraRadera