27 oktober 2007

omg omg omg gästblogg: dotter!!!!!!!!!!

eh hej. dottern här dårå.
förstår inte riktigt föregående inlägg, hur kan man INTE fatta texten? har hon aldrig varit olyckligt kär lirråm? inte för att jag är det, men jag försöker iallafall. det där med att bli kär öht är en jävla bedrift alltså. hur ska man välja EN? man har ju så stort arkiv!!! blir snurrig bara av att tänka på de 10 första. man vill ba smasha ihop hela bunten till en enda jättemångfacetterad person med skiftande ålder och ögonfärg och humor och osv etc. typ som en såndär penna med jättemånga färger vars färg man byter genom att trycka på en annan färg.

herre. nu spelas cut copy och människan som en gång i tiden sket ut mig från framstjärten verkar gladare. väntar bara på att hon ska ta av sig den där jävla mentalpatientmorgonrocken. HUR kan man ha på sig ett mörkgrått typ kabelstickat (ja jag vet det är ÄNNU vidrigare än vare låter) jättetjockt formlöst 10-mannatält utan att bli deprimerad? fuck "jag klär mig efter humör", det är ju så osant. man mår ju som man klär sig. jag menar, försök att sätta på dig neonrosa strumpbraller och en foliehatt och INTE skratta åt dig själv och hela livet.
man vill ju bara hoppa.

nej nu börjar hon prata. ghhhhhhhhhh. orkar inte. slut på gästblogg.

MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar