28 september 2007

Mer spänning vore lite coolare va?

- Blogg, vad är det? frågar min far.

Det är födelsedagsmiddag hemma hos x-maken, för sonen som fyller 23.
Samlas gör x-make, x-makens syster, x-makens föräldrar, min farsa, min syrra, min dotter, sonen och sonens flickvän. En lite mindre skara än planerat, men det är lugnt och väldigt gott. Min mor och farsans sambo och x-makens barn från förhållandet före mig uteblev, liksom hennes man och lilla bebis. X-makens x-tjej före mig brukar inte vara med vid mina barns födelsedagar, men henne träffar jag ganska ofta ändå. Det är väl som det ska va.

- Om du Vill du läsa om allt om hennes cyklar och resor, så finns det där, säger syrran.

Just det. Som om sånt vore intressant - när det finns Idol och andra scener att stå på.

Det (nästan) skriks ut om min hemliga blogg. Coolamorsan, coolamorsan.
Skitcoolt verkligen. Man hittar den när man minst vill det.
Men jag vet ju att ingen av dom orkar läsa ändå, förutom dottern kanske.

Dags för en uppdatering snart.
Dags för en liten uppfräschning.
Dags för lite mer spänning, va?
Nu när jag kommit så här långt.

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Besök gärna min blogg (en "sno stilen" blogg) där du kan vara med i tävlingen om ett 2 pack snygga boxers från Björn Borg
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag passar i boxers..;)

    SvaraRadera
  3. Du är cool och spännande som du är!

    SvaraRadera
  4. Tack tack. Hur är läget? Verkar tungt med sjukdomar och eländes elände. Orkar du jobba på som vanligt?

    SvaraRadera
  5. Hej! Tack, läget är bara bra! OM jag bortser från sånt' som e' jobbigt! Ja, jag jobbar på i Kista. Vill du åka med mig till Nikonkursen? I god tid i så fall. Försökte mig på CoolSchool kursen för kompaktkameran i somras, men kom bara ut på E4'an utanför Kista där det var kö och totalstopp. Missade den kursen. F-n.

    SvaraRadera