18 september 2007

Ledset

Slut på mobilbloggandet. Telefonen eller operatören eller nån jävel hade visst bestämt sig att det inte skulle gå att blogga via mobilen.

På väg till Arlanda gick det, men alla texter och bilder från resan som jag skickade till bloggen har gått förlorade. Fram till igår på flygplatsen fanns mailen fortfarande kvar som *skickade* i mobilen, men nu finns inget kvar där, och inget är publicerat.

Hela den där teknologin är extremt svajig och konsumentfientlig. Spelar ingen roll hur mycket extraminne man pluggar in via minneskort. Jag tycker att om jag spar mina anteckningar och mina foton i mobilen ska inte en operatör kunna skicka ut nåt skit som rensar bort allt från de senaste tio dagarna.

Känner mig dum som blir låg av nåt sånt här smått. När vi boardade berättade folk om flygolyckan på Phukets flygplats, och jag läste om den när jag kom hem inatt. Hela flygresan hade jag flygolyckor i huvudet. Jag är lättad över att vara hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar