9 juni 2007

Fredag inför Marathon och Stå upp på Långholmen

En oootroligt lång dag.
Uppe med tupp 7.30, hos kund 8.55 och där i ett svep till 15.20.

Researchade lite i cykelaffärer runt Odenplan och provcyklade två hojar.
Pratade cykelsnack i en cykelaffär på Kungsholmen. De ska sätta ihop nåt just för mig till imorgon.

Åkte hem. Jobbade jobb vid datorn i tre timmar, städade, tvättade, surfarde, bla-bla.

Cyklade sen via Cykelringen och en crazy reparation ner till gräsmattan vid tanto. Träffade rolig son med roliga polare, var på Loopen Marin i sista kvällsolen, där damerna (efter bergis varsin bag-in-box innan) näranog föll över bord, eller brygga, i carribean style, så jag lämnade snabbt för att slippa se. Softade hemma med dotter. Softade på balkong. Fixade ännu mer hemma. Hängde tvätt.

När dottern drog ut drog ut vid 12 cyklade jag ut i sommarnatten. Tog en öl på puben och pratade med en sjuksköterska i psykiatrin, och lärde mig en hel del, men inte minst: att det är Stå-upp-maraton, så kallad skrattfest, i Långholmsparken imorgon. Glöm inte det. Ska man ha picnic kan man ha det där.

Klockan är 3. Har just sagt gonatt till dotter och polare till henne i köket.
Nu ska jag bara..

(Blir lätt såhär när jag sovit hela 6 timmar: för mycket aktivitet)


Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar