6 april 2007

Weathertrotter med sug

Det börjar luta åt Grekland i sommar. Vilken överraskning..
Fick mail från K som köpt biljett 9-21 juli. Suuuug. Det går inte att stävja. Jag måste åka till Grekland, hur illa jag än tycker om det. Och den där jävla blåsten.

Jag skrev att jag åker till Grekland efter Roskilde. Ha. Var det inte just det jag inte lyckades med förra året. Jag köpte biljett till Köpenhamn och så flight vidare från Köpenhamn till Aten och Paros, och så fick jag inte tag i någon Roskildebiljett.

Fick lägga ner. Jag borde lära mig att inte köpa biljetter så långt i förväg. Mitt nya liv är att bli weather-trotter. Jag tar gärna uppdrag i miljöns och antiklimatförändringarnas tjänst. Om jag istället för att söka paradisvädret försöker åka dit där det är riktigt kasst och konstiga klimatförändringar kanske jag lyckas.

Andra bloggar om: , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar